Oferta Educativa

CMA0 Cicle formatiu tècnic superior en gestió de vendes i espais comercials

Vendre  és  oferir  solucions  satisfactòries  i comunicar-les amb seducció.

Família Professional: Comerç i màrqueting
Durada: 2000 hores, distribuïdes en 2 cursos acadèmics
Horari: 1 grup al matí ( de 8h a 14h)
Preu en concepte de matrícula i material: 360 euros de matrícula + 84,95 euros de material

Cicle formatiu tècnic superior en gestió de vendes i espais comercials

  • Ets una persona creativa, comunicativa i amb esperit emprenedor?
  • T’agradaria conèixer les tècniques més innovadores per poder gestionar amb èxit un espai comercial?
  • T’agrada el món de la negociació?
  • Vols aprendre de quina manera es pot treure el major profit a les noves tecnologies per a  connectar amb els clients?

En aquest cicle entraràs en contacte amb el sector de les vendes i el comerç. Aprendràs les estratègies més innovadores de gestió de l’establiment i les tècniques més actuals d’atenció al client. A més, treballaràs en un entorn creatiu i dinàmic que permetrà un aprenentatge continu basat en activitats pràctiques, la utilització de les noves tecnologies i l’anàlisi de coneixements teòrics.

Aquest cicle et permetrà:

  • Treballar en empreses amb presència i activitat en del Comerç i el màrqueting.
  • Aprendre gestionar les vendes d’un establiment així com la gestió dels diferents espais
  • Utilitzar i aprofundir en el coneixement de l’anglès.
  • Realitzar  pràctiques professionals en empreses a Catalunya (enllaç empreses) i possibilitat de fer estades a la UE en el marc del programa ERASMUS+ .

Sortides professionals

 Els Tècnic en  Gestió de Vendes i Espais Comercials podran Treballar en els dels departaments de comerç, transport i màrqueting. Tècnic en vendes i compres etc.

Per què a eCAT-bcn "Lluïsa Cura"?

  • Perquè creiem en la Formació Professional
  • Perquè portem  26 anys impartint cicles
  • Podràs optar per la Formació Dual
  • Col·laborem amb un ventall ampli d’empreses, on els estudiants fan pràctiques.
  • Conferències i tallers amb empresaris del sector.
  • Visitem els entorns més propers a l’àmbit comercial : magatzems d’empreses importants, botigues etc.
  • Rebem i enviem estudiants a altres països
  • Borsa de treball.
  • Convenis amb diversos centres internacionals on podràs desenvolupar les teves pràctiques.

Per accedir al cicle has de:

  • Tenir el títol de batxillerat.
  • Tenir 18 anys, si es té un cicle formatiu de grau mitjà, fent la prova d'accés a CFGS per un cicle de la mateixa família.
  • Haver superat la prova d'accés a CFGS i tenir 19 anys.
  • Més informació a la web de la Generalitat.

 Continguts Del Cicle

MÒDUL PROFESSIONAL

HORES 1R CURS

HORES 2N CURS

01 Aparadorisme i disseny d’espais comercials

 

66

02 Gestió de  productes i promocions en el punt de venda

 

99

03 Gestió econòmica i financera de l’empresa

99

 

04 Investigació comercial

132

 

05 Logística d’aprovisionament

 

99

06 Logística d’emmagatzematge

 

99

07 Organització d’equips de venda

 

99

08 Polítiques de màrqueting

132

 

09 Tècniques de venda i negociació

66

 

10 Anglès

132

 

11 Màrqueting digital

132

 

12 Atenció al client, consumidor i usuari

99

 

13 Formació i orientació laboral

66

 

14 Projecte de gestió de vendes i espais comercials

 

198

15 Formació en centres de treball

 

482

 

Una vegada finalitzat el cicle podran accedir a estudis superiors.

Polítiques de màrqueting

Descripció:
Definirem en un pla de màrqueting les accions que tindran com a objectiu que el públic es decideixi per la nostra proposta .  Hem de conèixer, per tant, quines són les característiques psicològiques del client potencial i com adaptar l’oferta del producte o servei a les seves motivacions .  Després, haurem de definir la nostra estratègia de comunicació que ha de ser capaç de despertar sensacions positives cap a la marca i envers el producte o servei.

Màrqueting Digital,

Descripció:
En aquest mòdul professional aprendràs el funcionament de la xarxa internet amb els diferents protocols: correu, transferència d’arxius, etc. Per una altra banda,  coneixeràs com fer una pàgina web amb Wordpress, així com una botiga online amb Prestashop.

Per conèixer les funcions que fa un Community Manager per promocionar una empresa, utilitzaràs les xarxes socials:  Facebook, Twitter, Linkedin, Google+, Instagram i altres eines de relació amb els clients (per exemple MailChimp).

Sabràs com s’aunncien les empreses aGoogle (SEO, SEM) i com s’analitzen els resultats (GoogleAnalytics).

Al final estaràs preparat per fer un Pla de Màrqueting Digital.

Atenció al Client, Consumidor i Usuari

Descripció:
Coneixes els teus drets con a consumidor i ususari de productes i serveis? Saps com i on reclamar?  Has tingut algun problema de telefonia, serveis turístics, subministraments, serveis financers etc… amb aquest  crèdit assoliràs els coneixements bàsics  per poder defensar-te i també per poder assessorar i informar a empreses i consumidors dels seus drets i obligacions.

Back to Top