Família Professional: Comerç i màrqueting
Durada: 2000 hores, distribuïdes en 2 cursos acadèmics
Horari: 1 grup al matí ( de 8h a 14h)
Preu en concepte de matrícula i material: 360 euros de matrícula + 84,95 euros de material
En aquest cicle entraràs en contacte amb el sector de les vendes i el comerç. Aprendràs les estratègies més innovadores de gestió de l’establiment i les tècniques més actuals d’atenció al client. A més, treballaràs en un entorn creatiu i dinàmic que permetrà un aprenentatge continu basat en activitats pràctiques, la utilització de les noves tecnologies i l’anàlisi de coneixements teòrics.
Els Tècnic en Gestió de Vendes i Espais Comercials podran Treballar en els dels departaments de comerç, transport i màrqueting. Tècnic en vendes i compres etc.
MÒDUL PROFESSIONAL |
HORES 1R CURS |
HORES 2N CURS |
---|---|---|
Gestió econòmica i financera de l’empresa |
132h |
|
Investigació comercial |
132 |
|
Polítiques de màrqueting |
165h |
|
Atenció al client, consumidor i usuari |
99h |
|
Formació i Orientació Laboral |
99h |
|
Màrqueting digital |
132h |
|
Anglès |
132 |
|
Aparadorisme i disseny d’espais comercials |
|
99h |
Gestió de productes i promocions en el punt de venda |
|
99h |
Logística d’aprovisionament |
|
99h |
Logística d’emmagatzematge |
|
132 |
Organització d’equips de venda |
|
99h |
Tècniques de venda i negociació |
|
132h |
Projecte de gestió de vendes i espais comercials |
|
99h. |
F.C.T. |
|
350h |
Una vegada finalitzat el cicle podran accedir a estudis superiors.
Curs: Primer curs
Durada: 165 hores
Descripció:
Definirem en un pla de màrqueting les accions que tindran com a objectiu que el públic es decideixi per la nostra proposta . Hem de conèixer, per tant, quines són les característiques psicològiques del client potencial i com adaptar l’oferta del producte o servei a les seves motivacions . Després, haurem de definir la nostra estratègia de comunicació que ha de ser capaç de despertar sensacions positives cap a la marca i envers el producte o servei.
Curs: Primer curs
Durada: 132 hores
Descripció:
En aquest mòdul professional aprendràs el funcionament de la xarxa internet amb els diferents protocols: correu, transferència d’arxius, etc. Per una altra banda, coneixeràs com fer una pàgina web amb Wordpress, així com una botiga online amb Prestashop.
Per conèixer les funcions que fa un Community Manager per promocionar una empresa, utilitzaràs les xarxes socials: Facebook, Twitter, Linkedin, Google+, Instagram i altres eines de relació amb els clients (per exemple MailChimp).
Sabràs com s’aunncien les empreses aGoogle (SEO, SEM) i com s’analitzen els resultats (GoogleAnalytics).
Al final estaràs preparat per fer un Pla de Màrqueting Digital.
Curs: Primer curs
Durada: 99 hores
Descripció:
Coneixes els teus drets con a consumidor i ususari de productes i serveis? Saps com i on reclamar? Has tingut algun problema de telefonia, serveis turístics, subministraments, serveis financers etc… amb aquest crèdit assoliràs els coneixements bàsics per poder defensar-te i també per poder assessorar i informar a empreses i consumidors dels seus drets i obligacions.